Blue Flower Design Pointer Cute Spinning Flower Tan Alice WhiteSwan: Victoria Beckham style

čtvrtek 27. prosince 2012

Victoria Beckham style

Victoria Beckham je modní ikonou a proto jsem se rozhodla dát vám pro inspiraci pár outfítků.Její styl se mi líbí,protože je elegantní.Tímhle stylem nikdy nepohrdnu :o)


1090. Celeb Style : Victoria Beckham (15.09.2010)


1068. Celeb Style : Victoria Beckham (03.09.2010)




574. Celeb Style : Victoria Beckham (10.04.2010)



Na závěr pár kousků Victoria Beckham














7 komentářů:

  1. taky se mi hrozně líbí tenhle elegantní styl :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten druhy outfit je krásný!! A ty černé šaty jsou nádherné!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ona má skvělý styl, jen mě někdy odrazuje ta její postava. :/

    OdpovědětVymazat
  4. ma skvely styl:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway o Stefanel limecek na svem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2012/11/1st-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  5. Z polyvore.com pokuď se nepletu to máš.. :D
    jinak krásný styl.. takový elegantní - to já můžu ;)

    OdpovědětVymazat
  6. I like her style too! How do you like that she won the award for designer of The year?
    Like your blog!!

    Ciska

    www.mywoodenshoes.com

    OdpovědětVymazat

Všem děkuju za komentář :o)