Blue Flower Design Pointer Cute Spinning Flower Tan Alice WhiteSwan: Odhalení :D

neděle 13. ledna 2013

Odhalení :D

Ano tenhle článek chci pojmout jako takové odhalení ,co o mě nevíte :D Už skoro dva roky jsem na sobě neměla normální džíny :D Proč ? Protože jsou pro mě nepohodlné.Vždycky kroutím hlavou nad výroky tipu :Džíny jsou nejpohodlnější věc co znám,nosím je i doma. Já nemůžu všude mě to škrtí hrůza :-D

Takže co vlastně nosit ? No přece legíny !



Je jich tolika druhů,vzorované ,barevné  prostě je z čeho vybírat .Takže neváhejte a pořiďte si taky nějaký kousek, který je pro mě dá se říct denní rutinou :-D Vždyt se dají kombinovat snad uplně se vším :)


Také patříte k těm ,pro které jsou obyčejné džíny nepohodlné ? Necítíte se v nich dobře a všude vás škrtí? 
 
 

19 komentářů:

  1. Súhlasím s tebou!!! :) zbožňujem legíny.

    OdpovědětVymazat
  2. já se legín trochu bojím, aby mi moc nelezl zadek a tak:D takže nosím jen ty riflové.
    zúčastni se GA u mě na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Legíny jsou super! A galaxy jsou naprosto bezvadné! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Legínům jsem přišla na chuť o prázdninách.
    Nejprve jsem si myslela, že na ně jsem moc tlustá, ale když jsem tu pohodlnost nosila bylo mi to jedno! :)
    Cítila jsem se v nich báječně! :D

    OdpovědětVymazat
  5. džínsy nosím dosť často, prvé jediný som si kúpila len nedávno a v tejto zime did ne nosím este pančuchy, sú super ;)
    cara mia

    OdpovědětVymazat
  6. pozývam do giveaway -> http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2013/02/spikes-bracelet-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  7. Presne ten samy problem mivam a dziny take :) skrti me, jsou nepohodlne, zkratka nosim je vyjimecne a spise se jim vyhybam :)
    Rada bych Te pozvala na svuj blog,
    Inhotblog.blogspot.cz
    Kkiss

    OdpovědětVymazat
  8. Legíny mám rada. Aj sa mi páčia.
    Proti rifliam nič nemám, ked majú dobrý strih a dobre sa mi nosia, nosím ich rada.
    Bohužiaľ nemám postavu na legíny hocijakých krásnych vzorov, takže mám smolu, a nie ku všetkému si legíny môžem obliecť:D možno v budúcnosti.

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    + práve u mňa prebieha aj giveaway, tak sa môžem zapojiť a skúsiť šťastie:)

    nati

    OdpovědětVymazat
  9. Na legíny nemám postavu :( ale některé vypadají božsky!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Legíny jsou super, ale musí na ně být ovšem postava. :))

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, já zas nenosím legíny téměř vůbec :D

    OdpovědětVymazat
  12. Aj ja veľmi rada nosím legíny :) a doma by som rifle nemohla mať :D proste je to pre mňa nepohodlné ale zase keď idem von - klasika rifle a je vybavené :D ;)

    OdpovědětVymazat
  13. I love galaxyleggins and this one is very beautiful :)
    love,
    anna from that-burning-desire.blogspot.de

    OdpovědětVymazat
  14. Ja nemám rada legíny :DD Ale zopár ich mám :)

    Romi- www.myself-romi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Žádné doma nemám :)
    http://michaelavebrova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. taky radši nosím legíny :))
    jinak bych váš všechny chtěla pozvat na giveaway. těším se na vás :))
    http://happylifebyg.blogspot.cz/2013/08/mini-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  17. Aj ja som už dosť dlho nosila namiesto riflí legíny :) Kika

    OdpovědětVymazat
  18. Legíny mám taky ráda, ale v zimě bych v nich zmrzla :-)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuju za komentář :o)